sábado, 6 de enero de 2007

El Comienzo

Üola a tots ^^

Benvinguts per primera vegada al meu espai personal.

En aquest blog vui fer saber a tots el que penso de la vida en general, del meu dia a dia, ... una mica de tot.
Per primera vegada faré un diari virtual [perquè jo considero que es això ].

Intentaré no censurar masses coses, però heu de entendre que no tot el que pasa pel meu cap ho escriuré aquí.
Sempre s'ha de tenir algunes coses reservades per un mateix.

Bé, espero que us agradi i hem fiqueu algun comentari.

Petons Dolços

2 comentarios:

Adry_1991 dijo...

Hola maka k tl? Pos mira aki aburrit, ja ta cunvidare 1 dia a csa a juga al eyetoy o al singstar, ja bex k tnrecordas sempre i k sempre ma dius k si tadmeten al cntre destetika x fe praktikas trepitjaras casa mba mls cps, jeje. Ps wnu spero k ta passis b lultim dia d vacances (kina mrda ja san acabat, m lu be k tava jo d panxing, jeje xd.
Petunets dulsets d la Cati<-->Pets amargs d lAdri xdxd jajaja parida. Axo li tindria q di a la Jazúuuuu!
PD: Mas d duna graxies ja q me rgistrat x pusarta 1 cumentari.
Dew Maka!

Violet dijo...

Üola wapísim!!!
Qué bé!! El meu primer comentari ... M'alegru molt ^^
Moltes asies Adry ... ara que ja t'has registrat, podràs entrar cada dia y escriure els comentaris que volguis!!! Molt bé pensat eh!!
Dons esperu q t'agradi ... i si no es així, dons "I si calles la boca?!!" ... Simple ...
Ja l'ultim dia de les vacances ... quina llàstima ... i nosaltres que voliem quedar mes tardes ... que i farem ... Per lo del Centre Dstetik ... dons tampoc es que estigui entusiasmada .. mentre que comenci ja les pràctiqes ... el q pasa esq si les faig per BDN CENTRE ... podré veureus als d piscina ... que bona q sóc eh!!
Dons nanu aprofit el panxing d'avui q demà ja ... Escola >Buff<
Per cert ... com q PETS AMARGS?? ...
serà burro el nanu!!
Una qestion q tinc al cap es ... Hi han diferents tipus de Pets?? (amargs, dolços,salats,picants...) xDD 8S ... mare meva q mal q stik ... y tu també eh!!!
Dons res wapu ... asies pel comentari ... esperu molts més eh!!
Petons sense sabor ... Violet